Skip to main content
Pētījums par Latvijas iedzīvotāju medijpratību

Pētījuma mērķis:

  • Analizēt Latvijas iedzīvotāju medijpratības līmeni;
  • Identificēt stratēģiski nepieciešamās darbības medijpratības sekmēšanai Latvijā.

Mērķa grupas:

  1. Kvantitatīvā pētījuma sadaļā Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji vecuma grupā no 15 gadiem un vecāki.
  2. Kvalitatīvā pētījuma sadaļā Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji vecuma grupā no 9 gadiem un vecāki.

SIA “LATVIJAS FAKTI”, 2025. gada aprīlis – jūnijs

Pētījums pieejams: šeit.

Dr. sc. comm. Klinta Ločmele izstrādāja Latvijas iedzīvotāju medijpratības pētījuma rezultātu analīzi, kas pieejama: šeit.

Prezentācijas un datu faili pieejami zemāk.

Tēma: Medijpratība

Autors: NEPLP, Latvijas Fakti

Gads: 2025