Pētījums par Latvijas iedzīvotāju medijpratību
Pētījuma mērķis:
- Analizēt Latvijas iedzīvotāju medijpratības līmeni;
- Identificēt stratēģiski nepieciešamās darbības medijpratības sekmēšanai Latvijā.
Mērķa grupas:
- Kvantitatīvā pētījuma sadaļā Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji vecuma grupā no 15 gadiem un vecāki.
- Kvalitatīvā pētījuma sadaļā Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji vecuma grupā no 9 gadiem un vecāki.
SIA “LATVIJAS FAKTI”, 2025. gada aprīlis – jūnijs
Pētījums pieejams: šeit.
Dr. sc. comm. Klinta Ločmele izstrādāja Latvijas iedzīvotāju medijpratības pētījuma rezultātu analīzi, kas pieejama: šeit.
Prezentācijas un datu faili pieejami zemāk.
Tēma: Medijpratība
Autors: NEPLP, Latvijas Fakti
Gads: 2025